GRATIS Dromen, Denken, Voelen & Doen Challenge
Binnen een week meer betrokkenheid en harmonie in de klasVoor leerkrachten van het basisonderwijs, speciaal onderwijs en brugklassen en hun groep
START op 31 MEI
Op pad naar zelfbewust leiderschap!
Doe je mee?
Deze DDVD challenge versterkt de verbondenheid binnen de groep
met meer harmonie tot gevolg
Ga voor evenwichtige, betrokken leerlingen!
Doe mee met de ‘Dromen, Denken, Voelen en Doen Challenge’ en ontdek hoe jij je leerlingen moeiteloos verder helpt om hun volledig potentieel in te zetten, zodat ze uit zichzelf meer bereiken!
Jouw opbrengst is meer rust, gezelligheid en flow in je groep.
De vier invalshoeken; dromen, denken, voelen en doen – die we allemaal in ons hebben – spelen een belangrijke rol bij het ontwikkelen van vaardigheden die kinderen nodig hebben om innovatieve, sociale en weerbare burgers te worden, die lekker in hun vel zitten.
Ben jij een docent die gepassioneerd is om de kinderen op alle vlakken te stimuleren? Wil je hen inspireren om te denken, te voelen, te dromen en te doen op een manier die hun creativiteit, verbeelding en welzijn bevordert?
Dan is deze challenge voor jou!
De kr8ige stroom van dromen, denken, voelen & doen
versterkt de authenticiteit en zelfredzaamheid van kinderen
Onevenwichtige ontwikkeling
Op school staan met name het denken en doen
(wat gezegd en uitgelegd wordt) centraal.
Waardoor twee andere belangrijke invalshoeken
die ons uniek maken: het dromen en voelen,
onder druk komen te staan!
Hierdoor ontwikkelen kinderen zich
gedurende hun schooltijd onevenwichtig.
Daardoor komt hun zelfredzaamheid, levenslust
en betrokkenheid in het gedrang! Naast alle
gevolgen voor de rust en sfeer binnen de groep.
Gratis Challenge
Deze Dromen, Denken, Voelen en Doen Challenge
stimuleert jouw leerlingen om via leuke, praktische
oefeningen aandacht te hebben voor zichzelf en de ander,
zodat ze elkaar versterken in hun uniciteit.
Zie onder voor de praktische gegevens.
“Elk kind is anders gebakken en ieder taartje smaakt naar meer!”
Expert in authenticiteit
Mijn missie is het bekr8igen van ieder persoon, klein en groot. Als leerkr8
en sinds 15 jaar trainer & coach bij Kr8stroom, weet ik hoe belangrijk het is
dat we lekker in ons vel zitten, zodat we vanuit authenticiteit ons pad lopen
en verbindingen aangaan.
Via de Dromen, Denken, Voelen & Doen Challenge nodig ik je uit om leerlingen te begeleiden om hun denk- en gevoelswereld te verkennen, hun dromen en doelen te visualiseren en hun ideeën tot leven te brengen. Of je nu werkt
in het basisonderwijs, speciaal onderwijs of met brugklassen, je bent van harte welkom.
Door kinderen te helpen hun droomkr8 te verrijken, hun gedachten en gevoelens te uiten en hun ideeën in daden om te zetten, dragen we bij aan de persoonlijke groei en ontwikkeling.
Voor mij de essentie om hier al mijn energie in te steken!
Stel je voor dat je leerlingen dit bereiken:
Authenticiteit
Zijn wie je bent, overal en altijd. Al heeft iedereen een andere invalshoek, door her- en erkenning vindt een kind rust in en bij zichzelf.
Zelfredzaamheid
Als je kunt kiezen in je aanpak, heb je meer mogelijkheden om een uitdaging aan te gaan. Dit levert groei in veerkr8 en zelfredzaamheid op.
Verantwoordelijkheid
Acceptatie van jezelf, geeft ruimte voor erkenning van de ander. Als er iets is voorgevallen heb je het lef om jouw verantwoordelijkheid te nemen.
Natuurlijk stimuleer ik graag de authenticiteit en zelfredzaamheid van mijn geweldige leerlingen
en daarom doe ik mee
met de Dromen, Denken, Voelen & Doen Challenge!
Waarom is deze challenge gratis?
Deze challenge geef ik ter inspiratie en motivatie van jou, als leerkr8, omdat ik weet dat jij net als ik met hart, hoofd en buik voor en met je leerlingen werkt.
Door middel van deze gratis challenge kun je een week lang kennis maken met mijn werkwijze en invalshoeken.
Ervaringen van mijn deelnemers
Hi Karen,
Dankjewel voor je inspirerende challenge. Vooral de oefening met de spiegel maakte een en ander los bij de kinderen, dat had ik niet verwacht. Het zelfbeeld van de kinderen blijkt binnen mijn groep heel verschillend. Mijn droom is dat ik een steentje kan bijdragen in de positiviteit en dat ga ik ook doen. 😉
Cynthia,
Leerkracht groep 6
Bedankt Karen,
Vorige week heb ik je challenge uitgeprobeerd. Mijn bezwaar qua tijdsinvestering viel weg tegenover het plezier en de wijsheid die los kwam bij de kinderen, tijdens de uitvoering van de opdrachten.
Ik hoop dat er veel meer collega’s en kinderen plezier zullen hebben van jouw initiatief!
Marielle,
Leerkracht groep 8
Praktische gegevens
Of je nu een startende leerkracht bent of al jaren in het vak zit, er is altijd ruimte voor groei door ervaring. Door deel te nemen aan deze challenge, verrijk je jouw groep met impulsen op het gebied van dromen, denken, voelen en doen. Hierdoor stimuleer je het zelfvertrouwen van je leerlingen.
Mogen zijn wie je bent, overal en altijd!
* Wanneer: Gedurende de week van woensdag 31 mei tot en met 7 juni
* Wat: In je mailbox ontvang je dagelijks een praktische oefening (+/-10 min)
* Wie: Voor leerkrachten met leerlingen tussen de 7 en 14 jaar
* Waar: In je klas, maar kan ook in de gymzaal of buiten
* Extra: Inspirerende Masterclass voor jou!